Felanmälan

Våra duktiga servicetekniker behandlar din anmälan så snabbt som möjligt och du kommer bli kontaktad för åtgärd! För att säkerställa att du får rätt hjälp ser vi gärna att du fyller i formuläret så detaljerat som möjligt.

Resultat kundenkät 2020 - Guab
1206
post-template-default,single,single-post,postid-1206,single-format-standard,ajax_updown_fade,page_not_loaded,,qode_grid_1200,side_menu_slide_with_content,width_470,footer_responsive_adv,qode-child-theme-ver-1.1.1.1.1.1553591510,qode-theme-ver-17.1,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.5.5,vc_responsive
 

Resultat kundenkät 2020

Resultat kundenkät 2020

Resultat Kundenkät 2020

Årets kundenkät skickades ut i april 2020 och besvarades av 62% (76%) av GUABs kunder, en svarsfrekvens vi är mycket nöjda med.

I genomsnitt gav våra kunder följande betyg på GUAB (förra mätningens resultat inom parantes):

1) Är du nöjd med utfört arbete?
Betyg 8,9 (8,5)

2) Är du nöjd med vårt bemötande?
Betyg 9,4 (9,3)

3) Tycker du att vi håller överenskommen tid?
Betyg 9,0 (8,6)

4) Skulle du kunna rekommendera oss till andra?
Betyg 9,4 (9,0)

5) Får du önskad återkoppling efter utfört uppdrag?
Betyg 8,2 (8,8)

6) Saknar du någon tjänst eller service från GUAB idag?
Stöd underhållsplan
El service
Teknisk kunskap om fastigheten, ventilation och tekniska åtgärder som behöver vidtas
Digital journal på utfört arbete
Certifierad brandsäkerhetsgenomgång

Betyg 1 = inte alls
Betyg 10 = ja, absolut

Nytt i årets enkät var fråga 6, för att undersöka om GUABs kunder saknar någon tjänst eller service i aktuellt tjänsteutbud.

I det kontinuerliga arbetet att förbättra kvalitet och service till våra kunder kommer vi fortsätta genomföra en kundenkät vartannat år för att mäta och följa upp målet för kundnöjdhet.